środa, 21 września 2016

Jak zsynchronizować Baïkal CardDAV oraz CalDAV z programem Outlook?

Jak zsynchronizować Baïkal CardDAV oraz CalDAV z programem Outlook?

Inżynier z Niemczech rozmawiał ze mną o tym jak NSA ( w Polsce ABW) narusza prywatność ludzi. Powiedział mi, że zbudował on swój własny serwer CardDAV Baikal / CalDAV. Jego iPhone synchronizuje się bez problemu, ale wciąż martwi go brak możliwości zsynchronizowania informacji z programem Outlook.


Jest to interesujące, że każdy szuka stabilnego rozwiązania problemu synchronizacji  pomiędzy programami Baïkal i Outlook. Przeprowadziliśmy mały test by sprawdzić, czy EVO Collaborator dla programu Outlook może obsłużyć Serwer Baïkal.


1. W programie ECO, po prostu wprowadziłem następujące adresy URL Baikal CardDAV/ Baikal CalDAV i program automatycznie wykrył ustawienia konfiguracyjne.

https://<domain or ip>:<port>/baikal/

2. Po wprowadzeniu nazwy użytkownika i hasła, jestem teraz w stanie uzyskać dostęp do serwisu Baikal CardDAV/CalDAV

Dałem znać mojemu znajomemu o tym programie i zaproponowałem mu, aby sam go wypróbował. Wynik : oczywiście pozytywny ! Obaj jesteśmy zadowoleni z wyników owegoż programu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz